22 Şubat 2010 Pazartesi

Keçe Telefonluk - Nasıl Yaptım?

Merhabalar yine ben :) Durup durup birşey çıkarıyorum şimdide yaptıklarımı sizinle paylaşmakla kalmayıp nasıl yaptığımı anlatma hevesi doğdu içimde :) Hepsini değilde en azından yaparken vakit bulduklarımı fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım:) Çoğunuzun buna ihtiyacı yok eminim ama belki yeni başlayanlar hevesi olup da yapamam diyenler varsa onlar için yardımım dokunur inş.
Önce istediğiniz bir renk keçeden telefonunuzun enine göre bir ölçü alın, boyunu da ölçüp ikiye katlayın ve birde kapak payını göze alarak dikdörtgen bir parça kesin...

Başka şekillerde de birbirine eklemek mümkün olsada ben en çok bu yöntemi seviyorum... Başta biraz karışık gelebilir ama sonra çok kolay ilerlersiniz :) Ben de bu yöntemi annemden öğrendim, iğne oyası tekniğiymiş:)
Daha sonrasında ise çiçekler için minik minik keçeler kesip birbirine dikelim.. Birde ortasına boncuk tutturduk mu tamamdır :)Son olarak da kapağımız kapalı dursun diye, cırt cırt, çıt çıt, düğme vs :) ne bulursak dikebilir yada yapıştırabiliriz ki en kolayı cırtcırt oluyor :)

Güle güle kullanalım ;)

23 yorum:

Demet SEN dedi ki...

cok begendim coook :) ellerine saglik cnm jeliciim benim ;)

çatı katı dedi ki...

süper olmuş :) ellerine sağlıııkkk :)

bahar dedi ki...

ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler jeliboncuk

şehnaz dedi ki...

İMRENİYORUM...HARİKA ŞEYLER YAPIYORSUN...ÇOK ŞIK OLMUŞ CANIM...ELLERİNE SAĞLIK.....

Nur dedi ki...

çok kolay ve çok şık gerçekten ellerine sağlık
Sevgiler..

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

süpersin jeliboncuk:)
kimsenin ihtiyacı yok siz yaparsınız demişsin ama benim ihtiyacım oldu. çünkü bu yazını öğrencilerime söyliyeceğim.hatta izin verirsen "meraklı kapkara"da yayınlayım. bu sıralar yapım kuşağında olduğumuz için telefonluk yapacaklara çok faydalı olacak bu yazın.
teşekkürler canım:)

Nesli dedi ki...

çok cicciiiii:)

tub@ dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş, emeğine sağlık canım :)

Yeşim dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok cici çok güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim herşey çok güzel özledim seni çok :( resmen kaç aydır görüşemiyoruz ben seni burdan takip ediyorum

jeliboncuk dedi ki...

Demet'im teşekkür ederim canım beni hiç yalnız bırakmıyorsun :$

Çatı katı, Bahar .ok teşekkür ederim...

Kapkara Camdan Kelebek, öğretmenim tabiki yayınlayabilirsiniz hatta çok mutlu olurum :)

Nesli, Tuğba, Yeşim çok teşekkürler...

Bende seni çok özledim kardeşim, ne yapalım böyle oluyor işte...

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ HİÇ BİLMEYENLER İÇİNDE ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK

serrpil dedi ki...

jelicim ellerine sağlık çok hoşlar ablam..

Beyaz Kkelebek dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlıkkkk.Renkler ve tasarım süper :D

Tuğba's Atelier dedi ki...

ellerine saglıkk cnmmm
www.tugbasatelier.blogspot.com
Blogumdaki hediye etkinligime mutlaka bekliyorum:)

Rumeysa dedi ki...

:) züper olmuş vallahi.. renkleri müthiş..:)

gul dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık. Keçeyi nerden alabiliriz acaba? Ben çok aradım ama bulamadım.(Adana'dayım)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım, keçeleri www.pasaj.com dan malzemeler kategorisinden bakabilirsin. Bende internetten aldım canım hiç sorun çıkmadı güvenebilirisn..

gul dedi ki...

Teşekkürler!

sevimliisler dedi ki...

Çok tatlı olmuş,renkler harika eline saglık

çatı katı dedi ki...

tatlım yoksun en zamandır..bloğumda senin için bi ödül var beklerim :)

http://babyh23.blogspot.com/2010/03/bu-odulu-perdeme-ithaf-ediyorum.html

Tuğba's Atelier dedi ki...

cnmm blogumda ödülün var gelip alırsan sevnrmmm

inci duru dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık. :) banada beklerim... :)