16 Şubat 2010 Salı

Bugün Benim Doğum Günüm :)

Uzun zaman sonra böyle bir günde post yazmak en iyisi diye düşündüm:) Artık arkadaşlarım bu uzun aralara kızmaya başladılar çünkü :$ Belki bu vesileyle; bu kadar uzun süre blogumu yalnız bırakmamı affedersiniz:) Çünkü bugün benim doğum günüm:)))

Biraz şımarıklık yapayım izin verirseniz:) İyiki Doğmuşummmm.. :p
Arkadaşlarımla, ailemle ve işyerinde olmak üzere doğum günüm adeta 41 pare top atışıyla kutlandı :) Kutlamalara devam edilecek gibi gözüküyor:):):)


Bu arada benim minnacık bir yeğenim vardı bilen bilir işte burada... O kadar ısrar etmeme rağmen benimle aynı gün doğdu ve O da artık büyüdü 1. yaşına girdi:) Doğum günün kutlu olsun teyzesinin bi tanesi...


Şaka bir yana da 21 de bitti... 22'ye alışamayacağım uzun süre :'(


29 yorum:

Demet SEN dedi ki...

Hissettim sanki , bloguna geldim ; belki birseyler yazmistir dedim ve bir de ne goreyim , Jeli nin dogum gunuymus bugun :) Tuhh , keske bilseydim onceden ; birseyler yapardim :) Iyi ki dogmussun Jeliciim. Sevdiklerinle nice mutlu senelere diyorum , yasa takilma bu arada , bak ben senden yasliyim , haha :D Seni cok seviyorum ve kocamaaan opuyorumm :)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

mutlu yıllar :))

pofidiksekerim dedi ki...

doğum günün kutlu olsun celiboncuk:)

bendee 22yim artık:):):)

hoşgeldin aramıza:)

hobilerim ve ben dedi ki...

Senin ve yeğeninin doğum gününüz kutlu olsun...nice yıllara...

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

iyiki doğmuşsun jeliboncukummmm...
mutlu mutlu bir hayat dilerim sana kocaman öptüm =)

Aslı dedi ki...

Aaaaa mutlu yıllaaaaar! İyi ki doğmuşsun! İyi ki kibrit oyunu oynamışsın da ben seni tanımışım:) Sana mutlu 22ler, tatlı Emir'e de mutlu "1" ler diliyorum!!!

Echickk ! dedi ki...

doğum günün kutlu olsun jeliboncukk :D

Betul dedi ki...

dogum gunun kutlu olsuuun :) hep mutlu olursun insallah :)

şehnaz dedi ki...

tatlım,nice güzel yaşlar diliyorum..huzur ve sağlık içinde sevgiler......

Kolyekolik dedi ki...

İyiki doğmuşsun jeliiii :) .. 21, 22.. bunlar artık bizim için ne kadar uzak yaşlar :).. keyfini çıkar :)

Yeşim dedi ki...

Canım senin de yeğeninin de doğumgünü kutlu olsun. Sevdiklerinizle birlikte güzel ve mutlu bir ömür sürün :)
İyi ki doğdunuz...
Sevgiler...

Tiryaki dedi ki...

hayırlı uzun ömrüler dilerim...
sevgiler :)

Eylül dedi ki...

İyiki doğmuşun jelicim :)) ayy aynen bende yaa 22 olmak istemiyorum :(

Beyaz Kkelebek dedi ki...

senin ve tatlı yiğeninin doğum günü kutlu olsun.tüm sevdiklerinizle güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle.sevgiler :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şunlara bak, 21, 22' den bahsediyorlar. E ben öleyim o zaman :) (Bunu söyleyen kişi 34 olur) Daha yolun başında, en güzel çağlardasın. Yeni biryaş daha aldın. Umarım sana bütün güzellikleri beraberinde getirir. Nice yıllara canım... Ve evet, özletiyorsun kendini.

jeliboncuk dedi ki...

Artık özletmemek için elimden geleni yapacağım ve inanın bende sizlerin yorumlarını özlüyorum :) sessiz sessiz yaptıklarınızı takip ediyorum ama tamamen uzaklaştım sanmayın :)
Bu arada güzel dileklerin içinçok teşekkür ederim Marifetli peri :)

reyhane dedi ki...

Nice yıllara..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

vay burçtaşım benim:) benimde haftasonu doğum günümdü:))

Rabbim hayırlı uzun ömür ihsan etsin canım. İyi ki doğmuşsun:)

serrpil dedi ki...

canım benim

sevdiklerinle beraber güzel günlere ve dilediğince mutlu olduğun yarınlara inşallah nice nice senelere...

sibel dedi ki...

mutlu ol ,mesut yaşa.. ikinizede mutlu yıllar.sevgiler

çatı katı dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım :)
22 mi o da ne? ben hiç 22 oldum mu acaba hatırlamıyorum :P

dakikadanonce dedi ki...

nice senelere.Uzun sağlıklı huzurlu ömürler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

doğum günün kutlu olsun biraz geç oldu ama:(

kiraze dedi ki...

ömrün sğlıklı ve mutlu geçşin insallahhhhhhhhhhhhh
jelıboncuğum senın ve teyzesının bırtanesı yeğenının doğum günü kutlu olsunnnnnn

Tuğba's Atelier dedi ki...

iikii dogdunn pitanecimmm öpüorm seni tümmm dileklerin kabul olsunnn melekler seni korusunn:)

jeliboncuk dedi ki...

Çok çok teşekkürler :) Geç değil olsun :) Yorum yazmanız bile beni mutlu etmeye yetiyor...

-KoKosh- dedi ki...

fıstıkkk ben biraz geç gördüm üzgünüm ama yine de kutlamadan geçmek istemedimmm:)nice mutlu yaşlara canımcımm

Rumeysa dedi ki...

canım benim, çok çok geç kalmışım.. ben de uzağım biraz bloglardan bu ara..

ççookkkk mutlu ol inşallahhhhh,bu yaşın seni çok çok mutlu etsinn!! :)

şule dedi ki...

Herşeyin gönlünüzce olacagı nice nice senelere :)