22 Şubat 2010 Pazartesi

Bu da benim kutummm:)

Güzel bir pazartesi gününün güzel saatlerinden herkeslere Merhaba:)
Hatta sizi seviyorum cicişler :s :x

Neyse fazla Esra-Ceyda moduna girmeden ben konuya geçeyim:)
Aslı'nın gönderdiği kibrit kutusunu yayınlamıştım, ama benimkisini yayınlayamamıştım bir türlü:) Resmini çekmeye fırsatım olmamıştı çünkü.. Dolayısıyla Aslı'nın çektiği fotoğrafları bekledim...
Siz resimlere bakarken bende kısa bir nasıl yaptım anlatayım size:)
Şimdiii ilk önce çok sevdiğim animelerden bir kaç adet seçtim ve renkli çıktılarını aldım.. Daha sonra onları kutuya yapıştırdım üzerine yapışkanlı jelatinle kapladım deforme olmasın diye. Kutunun kapağı açılmadığı içinde kolay çekmek için ip bağladım.. Kenarlarını kareli kurdele geçtim ve bir de fiyonk yaptım:)
İçine ise ufacık bir hediyeyle sevimli stickerlar, düğmeler ve boncuklar koydum:):) İşte bu kadar:)

6 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok ciciymiş. Şimdi de çocuklara göndermek için yapılacak. Sanırım ben de katılacağım bu kampanyaya. Üstelik böyle minik bir kutuyu süslemek çok zevkli olsa gerek.

celebi74 dedi ki...

blogcanım ne güzel bir kutu bu.. piti kareye bayılırım....
mutluolalım çocukları için açılan kampanyaya sende katıl istersen...

Tuğba's Atelier dedi ki...

ayyy ne güzel bi etkinlikmiş bu ben farketmemişimm ellerine saglık jelicim süper:)

Yeşim dedi ki...

Harika olmuş tatlım :) bayıldım.

şehnaz dedi ki...

kibrit kutusu değilde şeker gibi bir kutu olmuş..ellerine sağlık canım....

Aslı dedi ki...

Aaa ben çıktının üzerine jelatin kaplanmış olarak değil de kaplıktan yaptın sanmıştım? Bu arada kolay açılsın diye koyduğun ip çok işe yarıyor:) Ellerine sağlık, kolyemle uyacak kıyafetler seçiyorum son günlerde=))