19 Ocak 2010 Salı

Merhabalar...

Bir ara bayagı hızlı post yazıyorum arada mola veriyorum beni özleyin diye :):) Dönüşüm muhteşem oluyor işte sonra:):):)
Her zamanki gibi boş durmuyorum ama fotograf çekip bilgisayara aktarmak düzenlemek filan biraz zamanımı alıyor bende biraz bekletip topluca yapıyorum::)
Şimdiii önce sizle yaparken çok mutlu olduğum kırmızı başlıklı kızımı paylaşmak istiyorum:):) Yapım aşamalarını da çekmeye başlamıştım ama misafir gelince yarım kaldı :) Neyse benim hamarat arkadaşlarım çözer şıp diye yapımını:):)

7 yorum:

Demet SEN dedi ki...

cok ciciii :) devamini bekliyoruum :) insallah bir gun ben de yapmaya tekrar baslarim bu arada :))

jeliboncuk dedi ki...

:) inşallah canım :) Teşekkür ediyorum

cAt dedi ki...

insan bunu kullanmaya kıyamaz.

jeliboncuk dedi ki...

:) ben de kıyamadım ki canımm

nesli dedi ki...

cidden bi gidiyorsun sonra gelmiyorsun(diyene bak:))ama dönüşün muhteşem olmuş gerçektende hepsini çok beğendim canım,şal kolyelerine hastayım zaten..ellerine sağlık

jeliboncuk dedi ki...

:):) evet güzelim diyene bak:):) SEninde muhteşem olmuştu yalnız dönüşün::):)

Gizzy dedi ki...

çok tatlı yapmışşsın ellerine sağlık...

bloguma beklerimmm

http://gzmlounge.blogspot.com