1 Ocak 2010 Cuma

Merhaba 2010...

Ne kadar çabuk geçti son bir kaç yıl 2008 di 9 du derken 2010'a girdik. Hep denir ya yeni bir yıl yeni başlangıçlar... Kimini uygulayabiliriz kimiside bir diğer yeni yıla kalır... İnşallah bu sene hepimize önce sağlık, mutluluk ardından başarı ve bol kazanç getirir...

Masaüstünüzde arkaplan olarak kullanmak üzere ocak ayına ait bir takvim yaptım ben kullanıyorum sizde kullanmak isterseniz yeni yıl hediyem olsun buyrun buradan tam boyutunu indirin :)

Yeni yılın ilk postundan herkese kucak dolusu sevgiler....

9 yorum:

çatı katı dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun :) ben indirdim çok güzel olmuş eline sağlık :)

cAt dedi ki...

yeni yılın mutluluk ve huzur getirmesi dileklerimle.
sevgiler canım (=

noyumberry dedi ki...

ben den de sana kucak dolusu sevgiler:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler çatıkatı;
kedicim çok teşekkür ederm:)
Noyumberry teşekkürler...

nohut oda dedi ki...

guzel bır manzara..walcoodanmı?

jeliboncuk dedi ki...

Evet bayılıyorum ordaki wallpaperlara:) ama takvimi ben ekledim:p

Pembe Tatlar dedi ki...

ailenle beraber mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle...

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

bende indirdim takvimi masaüstüne koydum bile çok güzel teşekkürler ve mutlu yıllar :) !

çiLekLisüt dedi ki...

Mutlu yıllar canım , ödülüne bakmak ister misin :))

http://www.birkafadanherses.com/2010/01/11/gun-isigi-girmeyen-bloga-ak-akce-kara-gun-icindir.html