12 Ocak 2010 Salı

Hediyelerim, Ödüllerim Vaaarrr:):)

Yine biraz uzun bir aradan sonra yaptıklarımla değil; hediyelerim, ödüllerimle karşınızdayım:):)

Pasaj da arkadaşlarım için fırsat buldukça logo tasarımları yapıyorum ya.. Bazen ilham gelmesi uzun sürsede fazla uğraştırmıyor sağolsun arkadaşlarım beni:) Geçenlerde de
NizveDer, Derya ve Deniz için bir logo tasarladım.. Onlarda son derece kibar bir tavırla bana hediye göndermişler sağolsunlar... Resmini çekemediğimden onların pasajından bir görüntü aldım..


Çok teşekkür ederim kızlar, yüreğinize sağlık.. Bol satışlar...

Şimdi ise ödülüm olan Sunshine Award şeysini size takdim edeyim:) Nerden çıktı kim çıkardı bilmiyorum ama bloglar arasında baya bir rastladım kendisine... Bu ödülü bana layık gören Çilekli süt'e sevgi saygı ve öpücüklerimi gönderiyorum:):)





Ben de bu ödülü düğün hediyesi olarak sevgili CheerfulDemet'e ve ismini ayrı ayrı yazamadığım tüm blog izleyicilerime gönderiyorum:):)

Bu arada bir de Kelebek atölyesi'nin kibrit kutusu etkinliğine katıldım :) İnşallah çok güzel şeyler çıkacak merakla bekliyorum :):):)


5 yorum:

pearl dedi ki...

çekilişi çok merak ediyorum...HEnüz ne tasarlayacağıma karar veremedim ama ortaya harika kutular çıkacak

jeliboncuk dedi ki...

evet bende :) daha düşünce aşamasındayım gerçi:):) bakalım nasıl işler çıkacak ortaya..

çiLekLisüt dedi ki...

amana yarabbim ne sevimli kibrit kutusu onlar öyle owww :)))

Demet SEN dedi ki...

canimmm dugun hediyem icin bir de burdan tesekkur edeyim dedim :)) sagol cnmm ..

Sena dedi ki...

inanmiyorum bu fiyonk bi harika bende yapcam bendeeeee