19 Ocak 2010 Salı

Gecenin Rengi...

Evet şimdi ciddi bir post :) Çünkü ciddi bir kolye var sırada:):)
Bu kolyeyi yapana kadar canım çıktı inanın birşeyi alıp kenara koyuyorum hayda başka bişey eksik birdahaki sefere başka bir aparat eksik:):) Önce kafamda canlandırdığım içinde aynısı olsun istiyorum, onun için baya uğraştım... Kumaşlar ince saten, önce tersten dikip çevirdim püskül müskül ip kalmasın dışında diye:) Uç kısımlarını ise burup yaptım.. Aradaki taşlar doğal onix taşlarından aparat ise aldığım hazır bir kolye ucuydu:):)

Ve işte sonuç:)

7 yorum:

Demet SEN dedi ki...

cok gusel olmus jeliboncugum benim :) zevkli arkadasim ;)

jeliboncuk dedi ki...

:$ :)

sibel dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK OLMUŞ SİYAHIN ASALETİ BAŞKA SEVGİLER

cAt dedi ki...

insan becerikli olmaya görsün. maşallah valla. eline sağlık :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Sibel abla:)
Kedicim teşekkürler:)

Tuğba's Atelier dedi ki...

Tek kelimeyle harika olmş gerçektenn

Fosi dedi ki...

güzellik,
bazan bazan ona ulaşmak zordur,
emek ister,sevgi ister!
karşılığı ise;
zarif,güzel ve zevkli...