28 Ocak 2010 Perşembe

Geç kalmış bir post, bir teşekkür, bir de mim :)

Bu aralar hiç ilgilenemiyorum blogumla kar bana yaramadı, grip de yakamı bir türlü bırakmıyor zaten :) Bayagı geç bir post oldu onun için, öncelikle yine bir hediyemi sizinle paylaşmak istiyorum:) Kimden mi? Bu cici işlerin sahibi Tuğba'cım dan...




O kadar şirin bir toka ki görmeniz lazım:) Ayrıca blogunda da benden bahsetmiş... Çok teşekkür ederim canım... Yanındayım hep arkadaşım, sınavlarında da başarılar... Ayrıca etiketlerini de güle güle kullan :)

Şimdiiii gelelim geç kalmış mimimizeeee:)
Taze gelinim Demet'cim göndermiş mimi:) Sonra Tuğba'da göndermiş bende toptan yayınlıyorum:):)
1 - 14 Subat sizin icin ne ifade ediyor ?
Aslında fazla da önem vermiyorum, bence doğum günleri daha önemli geliyor neden bilmiyorum ama öyle:) Geliyorsa geliyor kardeşim, aman ne alacağım ne olacak gibi endişelerim yok yani:)
2 - Sokaklarda ekmekten cok kirmizi gulun satildigi bu gunde size de bir tane getiren yoksa kendinizi nasil hissedersiniz ?
Üzülmem üzülmedim de :) ah keşke demişimdir içimden ama oturup ağlayacak değilim:) Herhangi bir günde aldığım kırmızı gül daha mutlu ederdi beni. Çünkü hiç bir yaptırım yokken almışsa gerçekten gönlünden kopmuştur demek ki.

3-Bu zamana kadar aldiginiz Sevgililer Gunu hediyeleri icerisinde basucunuzdan ayirmadiginiz hediye hangisi ? Yok öyle bir hediyem:)p

4 - Bu sene sevgiliye ne almali ? yaa düşünmeye fırsatım olmadı ki hiç, ama ben parayı bastırıp alınan hediyelerden pek hoşlanmıyorum el emeği olmalı, sevgi olmalı bence:)

5 - Peki size ne gelse dunyalar sizin olur ? Şiir yazsa mesela çok mutlu olurum bir de tak taş fena olmaz hani :p

Sözün özü; Rabbim herkesin karşısına hayırlı insanlar çıkarsın gerisi boş... Hediye almış almamış hatırlamış hatırlamamış önemi yok aslında mutluluk yalnızca pahalı hediyelerle yakalanmıyo...

Sevgiler....

9 yorum:

Tuğba's Atelier dedi ki...

ah cnm benimm güle güle kullaan sen herşeyin en güzeline layıksın.. çok iyi bi arkadaşsın iyiki tanımışım seni:) Pasajın bana kazandırdıgı yegane insanlardan birisin=)

Geçmiş olsun tatlım ya grip olmana üzüldüm sıkı giyin sen bize lazımsın:)

bi kaç gün yoklugunda öyle hissettimki yoklugunuu diorum bi jeliboncukk vardı nerde jeli nerde jeli:)

Yeşim dedi ki...

Canım toka çok şeker :) güle güle kullan.

sibel dedi ki...

güle güle kullan çok güzelmiş.kırmızı boyunluğunda süper olmuş kurdeleler ayrı bir hava katmış.sevgiler

DUSBAHCESI dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR dusbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedusbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedusbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

Demet SEN dedi ki...

Jeliii , nerdesinn ? Ozledim seni :) Bak senden bahsettim burda :)

http://cheerfuldemet.blogspot.com/2010/02/ordan-burdan-havadan-sudan.html

ratatoule dedi ki...

uzun zamandır nette takılamıyorum bloguma bile yaptıklarımı ekleyemiyorum bloguna gelmeyeli uzun zaman olmuş senin gibi bi dostumu ihmal ettiğim içinde çok üzgünüm...ama görmeyeli o kadar tatlı şeyler yapmışsınki inan hayranlıkla baktım hepsine ve seni yürekten takdir ettim...hepsi birbirinden güzel olmuş canım arkadaşım sevgiyle kal hülya...

Aslı dedi ki...

Ben dün gece buraya yorum bıraktım sanmıştım ama gönderememişim?! Neyse haberleştik:) Ben de iş yerinde olduğundan yorumu göremiyorsun sanıp beklemiştim, mail adresimi de yazdım acaba niye mail atmak yerine bloguma yazdı ki diye düşündüm biliyor musun! Bu arada geçmiş olsun:)

jeliboncuk dedi ki...

Evet en sonunda mail yoluyla haberleşebildik:) olsun geç oldu ama güç olmadı :p

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...