2 Ocak 2010 Cumartesi

Catiçik den mimmm:):)


Dün mimlemiş beni sevgili arkadaşım bitlipireliminikkedi :) Mim'in konusu masaüstümüz nasıl :):) Benimkini pek görmek isteyeceğinizi sanmıyorum da:$ çünkü biraz dağınığımdır... Bu bilgisayarımdan bile belli oluyor galiba:) Arkaplan resmimden burada bahsetmiştim hatta takvim olarak hazırladım isteyen indirebilir diye, ama pek kullanışlı olmuyor:s değiştireceğim en kısa zamanda rengi biraz açık kaldığı için gözü yoruyor gibi...
Neyse bende mimiiii kime yollayayımmm;

moda sokağı - eylül,
gökkuşağında oturan kız
pembe tatlar

10 yorum:

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Aldım mimi jelicim,ama önce masaüstünü bi toparlamam lazım :)

jeliboncuk dedi ki...

bırak dağınık kalsın valla:) bak benimki aynen böyle hatta biraz önce etsy ye kapıldım da felaketleşti indirdiklerimle:)

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

jelicim ya bişi dicem şu ufaktefek.net varya orda senin yaptıklarında başka bi kullanıcı tarafından satılıyor haberin var mı.

jeliboncuk dedi ki...

Ahh canım bilmezmiyim... Pasaj bu konuyu örtpas etti aslında bir sürü kullanıcının ürününü kopyalayıp koymuşlar... Hatta bazısının kullanıcı adı bile aynı ama kişiler açmamış tamamen sahtekarlık işte... Aslında ben bir logo tasarlamıştım... Pasaj.com dan hariç hiçbir sitede satışım bulunmamamktdır. diye ama tema değiştirince silindi... Tekrar yapmam lazım....

reyhan(türban,tesettür,eşarp bağlama) dedi ki...

tatlım çok şirin bir masaüstü bu bayıldım:))

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler reyhan'cım:) Seninde profil resmin ne güzelmiş öyle:)

tub@ dedi ki...

canım merhaba :) sayfanı arkadaşlarda gördüm ilk defa geldim ama artık müdavinlerindemim :D


kolyeler filan bayıldım hepsine :)


sevgiler tatlım bende sayfama beklerim


sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım hoşgeldin ozaman:)
en kısa zamanda bende ziyaret edicem :):) Sevgiler...

Syhn dedi ki...

ne cici bi masa üstü

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

her masaüstü resminde sağ alt köşede bir msn simgesi görüyorum.
kıskanmaya başladım bende kendime bir msn adresi almak istiyorum.