30 Haziran 2009 Salı

Candostumun Kolyesi




Bahar dalı gibi bir kolye oldu bu da. Yeni çıkmış galiba bu boncuklar ya da Sakarya'ya ancak geldi bilmiyorum. Üzerinde çiçek desenleri var bende onlara uyum sağlasın diye ucundaki zincirlere çiçek ekledim. Dilek ağacına da benzedi aslında çaputlar filan bağlanır ya hani bu da inşallah dilek ağacı gibi canım arkadaşımın tüm dileklerini gerçekleştirir...

24 Haziran 2009 Çarşamba

Kelebekli Mor Küpeler



Uzun zamandan sonra yine bir küpeyle karşınızdayım, önceden arkadaşıma yaptığım bir küpe vardı hani hatırlarsınız belki... Hatırlayamadıysanız işte bu:)

Neyse zaten benzerliği farketmişsinizdir biraz ona benzetmeye çalıştım çünkü arkadasım yine o küpeden istemişti, resmini önce ona yolladım çok beğendi bakalım siz beğenecek misiniz...



Püsküllü Melek :)




Bazen insan kendini tekrarlıyor ya hani dönüp dolaşıp yine aynı şekilde aynı modelde işler yapıyorsun, işte ozaman çok sinir oluyorum elimde ne varsa oracığa bırakıp aklıma değişik yeni bir fikir geldiğinde alıyorum elime tekrar penseyi... İşte bu kolyede bu hale gelene kadar kaç şekle girdi ama sonunda böyle birşey denedim. Mesela şimdiye kadar hiç kullamadığım püskülü kullandım bu sefer ve biraz daha sade olsun istedim. Lilasını ve koyu yeşilinide yapmayı düşünüyorum şimdi bakalım ne zaman bitirebilirim :)

Pembe, Mor, Lila; Ne ararsan burda:)

Herkese selamlarr...

Bugün çok sıcak birgün insan otururken bile terlermi yaa sabahtan beri hiçbirşey yapasım yok bende oturdum yeni bişeyler yapmaya karar verdim. 2. kolye abimin nişanlısı için diğeri ise onun arkadasına aynısından istediler aslında ama hem ben bir kolyenin aynısından birkere daha yapmayı sevmiyorum hemde istesemde yapamıyorum zaten. Çünkü biraz da zaman geçtiyse aldığın boncuğun yada aparatın aynısından bir daha bulamıyorsun Sakarya'da..



Neyse biraz da kolyeyi anlatayım merak edenler olursa diye, bu kolye 2 kat kullanılıyor birisi boyuna yakın ve kısa diğeri daha uzun zincirden oluşuyor. Yazın özellikle düz t-shirtlerde ve gömleklerde çok şık duruyor. Renkleri de her bayanın seveceğini düşündüğüm pembe ve lila ve mor renklerden oluşuyor. Ayrıca örme boncukları da annemin seccade işlediği etamin iplerinden tığ ile ördüm... Yapmak isteyenlere kolay gelsin, beğenenler yorumlarını esirgemesin :) (kafiye de oldu oh:))



20 Haziran 2009 Cumartesi

Mezuniyet Hediyesi Gibi:)





Bugün değişik bir gün dün akşam stadda üniversitemizin kep atma töreni vardı çok güzel geçti artık bilfiil mezun konumundayım :) Ayrıca bu sabah maillerime bakarken Pasaj'daki iki kolyemin satıldığını öğrendim ve çok mutlu oldum hemen paketleyip kargoya verdim ama heyecandan süslü paketlerimin resimlerini çekmeyi unutmuşum :( Neyse artık inşallah bidahakine... Bu arada biraz acele oldu ama inşallah beğenilir :$



İşte satılan kolyelerim bunlar :)

17 Haziran 2009 Çarşamba

Denizci Şal Kolye







Ben fazla kullanamıyorum bu tarzdaki kolyeleri ama düz t-shirtlerin üstünde çok güzel duruyor buna eminim. İlk resimler daha önce bir accessories magazasında görüp yaptığım kolyeydi daha sonra bir arkadasım da isteyince ufak tefek değişikliklerle ikincisini yaptım inşallah beğenir. Resimleri telefonla çektiğim için resim pek kaliteli olmadı aslında :(



16 Haziran 2009 Salı

Pembe Rüya

Merhabalar,
Bu kolyeyi pasaja ekleyeli uzun zaman oldu ama bloğuma bir türlü ekleyemedim, nasip bugüneymiş... Yaparken çok düşündüğüm hatta bir gecemi alan bir kolye oldu ama bitince çok beğendim. Gidip boncuklarından yine aldım, birdaha bulamam diye :)



Özellikle kurdelesine bayıldım ya, kendim yaptım diye demiyorum çok güzel oldu :p



6 Haziran 2009 Cumartesi

Keşke Daha Önce Olsaydın Şans Bileziğim:)

Merhabalar...
Uzun zamandır birşey ekleyemedim bloguma. Bu aralar o kadar yoğunum ki rahmetli ananemin dediği gibi "kırk çarşamba bir araya geldi" adeta; mezuniyet, temizlik, abimin düğün hazırlıkları vs vs...
Neredeyse 1 ay olacak okul kapanalı ama ben şöyle rahat rahat oturup keyfini çıkaramadım :(
üniversite de bitti bakalım bundan sonra ne olacak... Zaten çok tatsız bir mezuniyetim oldu yemekde başımı yardım, 6 dikiş atıldı:s Hani şu müzik kolonları olur ya cafelerde, düğün salonlarında filan, onlardan birisi başıma düştü işte:)
Gülüyorum ama gerçekten ağlanacak haldeydimm Allah korudu valla, sadece kesik saçlarımla atlattım :(

Neyse ki geçti şimdilik iyiyim bu aralar da düğün telaşımız var ne alsam da ne giysem:( off offf..

Bir taraftan da yavaş yavaş iş aramaya başladımm. Dualarınızı eksik etmeyin valla şu aralar çok ihtiyacım var:(






Galiba bu bilekliğe daha önceden ihtiyacım vardı. Neyse geç de olsa artık nazar değmeyecek :)
Artık seni hiç bileğimden ayırmayacağım :)