17 Aralık 2009 Perşembe

Yıldızların içinde...

Canım benim, kardeşimm kadar sevdiğim komşu kızım, Betülüm'ün hediyesiydi bu zincir. İzmir'de görünce ben aklına gelmişim ve hemen almış:) Bende uzun süredir nasıl birşey yapsam diye düşünüyordum ve böyle çok sade bir şekilde kullanmaya karar verdim çünkü zincir zaten başlı başına bir kolye edasında:) Minik minik yıldızlardan oluşuyor.. Bende ucuna bir kaç basit aparat ekledim ve böyle bir şey oldu sonunda... Aslında melekler almıştım bununla kullanmak için ama ablam fazla büyük oldukları için zincirin özelliğini kapatacağını söyledi :) Bende peki dedim ve sözünü dinledim...
Kardeşime tekrar teşekkür ediyorum ve derslerinde kolaylıklar diliyorum... Sevgiler...

15 yorum:

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Rengide tasarımıda çok güzel jeli :)

çiLekLisüt dedi ki...

çok ciciymiş gerçekten de canım :)) ben de sen yaptın sandım hemen atladım bloguna izleme listesinde görünce :))

Nur dedi ki...

bayıldım ben buna ellerinize sağlık çok şık olmuş

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Didem'cim.. Çilekli süt ben yaptım zaten:(:(
zincir hazır sadece:)
Teşekkürler Nur'cum baya çaba sarfetmişsin yorum bırakmak için 9 tane aynı yorumdan vardı... Bir sorun oldu heralde.. Teşekkür ediyorum çok çok...

sibel dedi ki...

SEN GÜZELSİN YAVRUM ,TAKILARIN GÜZEL SENİN GİBİ GENÇ BİR YETENEĞİ TÜM KALBİMLE DESTKLİYORUM. EN BENİM TAKILARIMA BAKTINMI?

cAt dedi ki...

yaa yaaa ne kadar yaratıcısın. ellerin dert görmesin..

şehnaz dedi ki...

bayıldım...harika olmuş...ellerine sağlık canım..

jeliboncuk dedi ki...

Arkadaşlarım çok teşekkür ederim... Yorumlarınız için beğenmenize sevindim:$

neslimss dedi ki...

ellerine sağlık.. ne gzll seyler yapmıssın gözlerim kamaştı..

Mavi Masal dedi ki...

Çok güzel olmuş.Özellikle zincire bayıldım.Üzerinde yonca aparatı da çok güzel durmuş üzerinde.Elinize sağlık.

jeliboncuk dedi ki...

Neslims hoşgeldin güzel yorumun için teşekkürler:) Mavi masal teşekkür ederim...

jeliboncuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Beyaz Kkelebek dedi ki...

çok güzel olmuş valla bayıldım renkler ve tasarım süper daha ne olsun

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler beyaz kelebek :)

Seragun design dedi ki...

Sıcacık yorumun içimi ısıttı.çok teşekkür ederim,bende senin yaptıklarını çok beğeniyorum özellikle bu harika.güzel günler,şimdiden iyi yıllar sevgiler