27 Aralık 2009 Pazar

Yeşil göz nazar boncuğu...

Uzun süredir kısa kısa postlar yazıyorum ama bu aralar hiçbirşeye hevesim yok... Yeni yıla böyle girmek olmaz ama inşallah en kısa zamanda toplarım kendimi yine cıvıl cıvıl günlerime dönerim:)Yeni yıl HUZUR VER bana :):)
Neyse gelelim kolyemize:) İşte şal kolyelerden bir tane daha galiba bu seriden çok yapacağım :) kısa bir kat zincirde göz şeklindeki yeşil nazar boncuğu ; sarkan kısımlarda kumaş ve yeşil cam boncuklar mevcut... Bir de takı da yeni alışmaya başladığım püskül:) Önceden çok hoşuma gitmezdi açıkcası bu aralar gözüme hoş geliyorlar:)

7 yorum:

serrpil dedi ki...

jelicim ellerine sağlık, renkleri ve dizaynı çok hoş olmuş birbirlerine çok uyumlu görünüyorlar, durup durup patlatıyorsun şekerim sende...:))

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım benim :) valla iş güç olmayınca uğraşıcak bişey işte:) Can sıkıntısı nelere kadir:)

Bahar YORGUN dedi ki...

hep böyle canınız sıkılsın diyeceğim olmayacak şimdi:)) ama harika olmuş hepsini beğendim elleriniz dert görmesin

jeliboncuk dedi ki...

Aslında bende çok rahatsız değilim bu durumdan :) boncukların içinde yaşayıp gidiyorum :)Teşekkürler...

Demet SEN dedi ki...

bunu cok begendim jelii :) ellerine , zevkine saglik :) super otesi olmus ;)

jeliboncuk dedi ki...

Sağol canım benim :))

şehnaz dedi ki...

HER İKİSİDE SÜPER OLMUŞ...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...