15 Aralık 2009 Salı

Kar Taneleri...

Selamlar Herkese...

Yaptığım kolyelerden birini daha paylaşıyorum sizlerle... Bu aralar bir sürü şey yaptım ama fotoğraflamaya fırsatım olmadı bir türlü zaten havalarda kötü:( En iyi çekebildiklerimden biri işte karşınızda:) Bu kolye bir önce tasarladığım turkuaz siyah la aynı olacaktı ama elime şu papatya geçti ve bir anda kolyenin havası değişti:)

Pasaj da bir sürü sıkıntı olmasına karşın gene de ekledim... Bakalım bu isyan daha ne kadar sürecek... Etsy'e de geçmek için kendime güvenim yok bilmiyorum bakalım zaman ne gösterecek....

4 yorum:

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

jelicim eline sağlık çok güzel olmuş.Pasjda ne gibi sıkıntlar var canım ben yeni olunca bilmiyorum hiç.

jeliboncuk dedi ki...

canım teşekkür ederim... Forum sayfasına bir uğra herkes isyanlarda.. Destek ekibinin ilgisizliği yüzünden:)

şehnaz dedi ki...

çok güzel olmuş....

Demet SEN dedi ki...

cnm bnm kolyen cok guzel olmus her zamanki gibi :)

etsy konusunda yardima ihtiyacin olursa bilgim dahilinde destek olurum ;) azbucuk deneyimim var :)