25 Aralık 2009 Cuma

İddialıyım , Burberry accessories da bile böyle güzel şal bulamazsınız:):):)

Arkadaşlar izin verin bu sefer kendimle biraz övüneyim:):):) Valla çok hoşuma gitti bittiğinde 15 dk hayran hayran izledim:) Aslında yapımı çok basit takıdan biraz anlayan için yarım saatini bile almaz ama bittiğindeki renk ve aksesuar uyumu çok güzel oldu... Ben 3 farklı kullanım düşündüm tabi gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış. Örneğin pantolon haricinde elbiseler içinde kullanılabilir kemer olarak... Ben buna kıyıp da kullanamam:) siz ben kullanırım diyorsanız tık tık :)


18 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

gerçekten çok şık olmuş..çok beğendim ben de:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler elif:)

şehnaz dedi ki...

vallahi bugüne kadar gördüğüm en güzel şal..çok çok güzel...şalın ucuna takılan aparatlar hazımı satılıyor.....

Nur dedi ki...

gerçekten çok şık ve orjinal olmuş ellerine sağlık.

Yelda dedi ki...

Gerçekten çok güzel ze zarif ellerine sağlık
Bol satışların olsun
Sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

Şehnaz; Teşekkür ederim... Evet bu tarz aparatlar kolye vs takılar için hazır satılıyor.. Bize sadece birleştirmesi kalıyor:)
Nur; Teşekkür ederim..
Yelda; Teşekkürler... Size de bol satışlar...

neduk dedi ki...

Aaah, keşke genç olsaydım,zayıf olsaydım, belime takabilseydim. En çok belde duruşunu beğendim.Eline sağlık.

jeliboncuk dedi ki...

Nedret Ablacım güldürdün yine beni :) Allah da seni güldürsün. Teşekkür ederimmm çokkk çok..

Niz&Der dedi ki...

Jelibon ellerine sağlık süper bir şal.Bol satışlar

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Niz&Der, bilmukabele sizede bol satışlar:)

serrpil dedi ki...

jelicim yaratıcılık başka bir şey işte, fazla söze gerekte yok zaten...

tatlıhayat dedi ki...

AYYY,KOŞUP HEMEN KENDİME DE YAPIYORUM.sEVGİYLE...

jeliboncuk dedi ki...

yapın valla... yakışırrr.
Yorum için ayrıca teşekkürler:)

ŞIKELLA dedi ki...

çok şık çok güzel.. eline sağlık

Bitki Cadısı dedi ki...

şahane bi tasarım çok beğendim canım,çok zevkli ve şık olmuş

jeliboncuk dedi ki...

Şıkella ve bitki cadısı çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:)

dilevser dedi ki...

haklısın iddaanda ne diyim süper olmuş... ellerine sağlık fikrine sağlık...

jeliboncuk dedi ki...

Dilevser'cim yokluğunu farketmiştim desem yalan değil valla... Çok teşekkürler.. Sevgiler..