3 Aralık 2009 Perşembe

Çiçek buketi

Galiba istemeden gene uzun bir ara verdim... Sizden bayagı bi uzak kaldım ama özledim post yazmayı vallaa... Annemler hacdan gelene kadar böyle devam edecek heralde... Neyse yapabildiklerimi resimleyip siteme ekleyebiliyorum sonunda...
Siyah kadifemsi bir kumaştan yapılmış bu çanta yüzeyi çok hoşuma gitti ve böyle bir süsleme yapmayı planladım, keşke buketimi biraz daha büyük yapsaydım sonradan gözüme boş geldi ama yine de hoşuma gitti. Fena sayılmaz işte;)

9 yorum:

Betul dedi ki...

cok guzel olmus canim, yenilerden en cok bu ciciyi begendim. bos da olmamis canim tam kararinda olmus,, ellerine saglik ;)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler betülüm... kendime de yaptım ama daha değişik onu da koyarım bi ara :)

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

jelicim ben buna bayıldım özellikle fiyonk işlemesine. pasajdada olmasına sevindim. Acama başka rengi varmı elinde?

jeliboncuk dedi ki...

Benim kendime yaptığım kahverengili siyahlı oda çok güzel oldu. Ayrıca gümüş rengi, altın rengi kırmızı filan vardı:)

Bahar YORGUN dedi ki...

çok hoş olmuş bence buketin büyüklüğü tam kararında... ellerine sağlık

Demet SEN dedi ki...

jeliii ... cok guseell olmuss , ellerin saglikk .. evet , nerdesin sen yaa ? walla ozlettin kendini ... bir daha acma bu kadar arayi ;)

jeliboncuk dedi ki...

baharyorgun teşekkür ederim güzel fikrin ve yorumların için..
demetcim canım benim bende özledim valla sorma biraz uzun oldu aralar:)ama artık buralardayım:)

Demet SEN dedi ki...

oh bee .. cok sefindim :)

neduk dedi ki...

Vallahi maşallah diyorum.Ama bunu şöyle bir omuz çantası üzerine filan işleyin de eller iş görsün.