12 Aralık 2009 Cumartesi

Bir paket dolusu mutluluk....

Bugün beni çok mutlu eden bir kargo aldım:) Sanal alemdeki samimiyetin gerçek olmadığını söyleyenler ya da düşünenler vardır umarım... İşte bende içimdeki olumsuz düşünceleri tamamen silip attım bugün... Merak edenler için gelelim böyle düşünmeme sebep olan olaya; boş duranı Allah sevmez itikadı ve nacizane photoshop bilgimi yararlı işlerde kullanmak arzusuyla pasajda ki arkadaşlarıma logo tasarlamaya başladım... Bazen tıkanıp kalsamda her seferinde değişik ve pasaj sahibinin kişiliğini yansıtmaya çalıştım tasarımlarda...


İşte Feltdesign içinde bir logo tasarlamıştım.. Ve Berna hanım da çok beğendiğini ve bana hediye göndermek istediğini söyledi.. Başta naz etsemde :p öyle değil tabiki işin aslı... :) kırmak da istemedim veeee bugün hediyem bana ulaştı :):) Kendisine çokk çok teşekkür ediyorum. Eline emeğine ve de yüreğine sağlık bu güzel broş için...

Sizde keçeden böyle sevimli ve uygun fiyatlı aksesuarlara sahip olmak istiyorsanız işte Feltdesign Pasajı... Yılbaşı için bir de kampanyası var arkadaşımın pasajından 2 adet taç alana bir tane taç da onun hediyesi :) Bol bol satışlar diliyorum ve tekrar teşekkürler...

5 yorum:

bahar dedi ki...

rengi çok hoş çok güzel olmuş , jeliboncuk güle güle kullan mutlu hafta sonları :)

neduk dedi ki...

Ne güzel, hoş davranışlar bunlar..

cAt dedi ki...

bunlar hep yüreğinin güzelliğinden :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Güle güle kullan canım çok cici.....

jeliboncuk dedi ki...

evet bahar bende çok sevdim hemen taktım bile:) Nedret ablacım evet sizin gibi kalbi güzel insanları takıdıkca sanal alem ile ilgili kaygılarım azalıyor.. Cat'cim çok teşekkürler:) Seninde öyleeee....
Pembe tatlar teşekkürler:=