6 Kasım 2009 Cuma

Sonunda Çekilişin Sonucu.....

Selamlar.... Sanmayın ki sizleri unuttum, ancak bir süredir bilgisayarımdaki bir sorundan dolayı elim kolum bağlandı hiçbirşey yapamıyorum:( Aynı zamanda yoğun günlerde geçiriyorum herşey üstüste geldi anlayacağınız:) Neyseee gelelimm benim 100. izleyicime ulaşma hatta geçme:) sevincime ortak olan sizlerden birini belirlemeye...Aslında çekilişi dün açıklayacaktım ama hala bilgisayarımdaki sorunu çözebilmiş değilim:(

Neyse gelelim kuraya katılanlara... Son olarak bana yazanlara ulaşamadım ancak en son internete girdiğimde alabildiğim liste böyleydi...


Kağıtları güzelce katlayıp, çekilişe hazır hale getirdim:)


Uzun uğraşlar sonucunda bizim yaramazı içlerinden birisini çekmesi için ikna edebildim, ancak kağıdı elinden almak kolay olmadı:)



Ve işte Emir'in belirlediği şanslı kişi:)

not: hediyeleri daha sonra yayınlayacağım çünkü kişiye göre hazırlamayı uygun gördüm... İnşallah "gökkuşağında oturan kız"da beğenir...

9 yorum:

alisnur dedi ki...

tebrik ederim gökkusağındaki kızı.. : )) çok ümitliydim ama 200.izleyicinde artık.. Emir de çok tatlı bu arada. benim için de öp olur mu?

iyifikir dedi ki...

selam :)
Şu pek moda olan mim'den yolladım sana :)
Sevgiler

pembe tatlar dedi ki...

Şanslı kişi tbrk ediyorum:))
evgilerimle canım...

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

İnanmıyorum şoktayım diyebilirim. Ben hiç böyle yarışmalara katılmazdım ve sen ilklerimden birisin.
Çok teşekkür ediyorumm. Sabırsızlıkla bekliyorum =)

pofiş dedi ki...

ÖNCELİKLE ARKADAŞI TEBRİK EDİYORUM VE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM ÜRÜNLERİN HARİKA GERÇEKTEN ÇOK ZEVKLE YAPILMIŞ ÇOK SEVDİM CELİBONCUUM:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar....
Alisnur.sen yeterki hediye iste canım benim.. kazanmasanda gönderirim valla.. Tamam öperim senin içinde emiri:)
Pofdiş treşekkür ederim:) hoşgeldin bloguma:)

jeliboncuk dedi ki...

İyi fikir: mime biraz gecikmeli olarak cevap verebilecem ancak :( Affedin nolur:( bu aralar yokum...

alisnur dedi ki...

canım ya, benim blog yüzünden giremiyorsun sanırım. Düzelmesi için tekrar kodlara falan bakıyorum. insallah düzelir.. sevgilerr

efe dedi ki...

tebrikler şansın bol olsun...:)