17 Kasım 2009 Salı

Hediyelerim Yerine Ulaşmış:)

100. izleyicime ulaşma sevinciyle düzenlediğim çekilişimde şanslı izleyicim gökkusagındaoturankız olmuştu hatırlarsanız...
Ancak ben yoğun bir dönemde olduğumdan biraz geç oldu hediyelerim... Biliyorsunuz kişiye özel hazırlayacağımdan başta belli değildi ne göndereceğim, gökkusagındaoturankız pembe ve saks mavisi deyince beynimde şimşekler çaktı :) vee ortaya bunlar çıktı:) Arkadaşım hatta adaşım:D, blogunda da benden bahsederek hediyelerini yayınlamış...
İşte burada.

hediyelerimin konsepti herzamanki gibi sevimli olmaktan yanaydı tonton ayıyıda bunun için gönderdim gökkusagındaoturankız'a mutluluk götürmesi için:)

Bu ahşap kutuyu'da tabiki ben boyadım :) daha öncede bu tarz bir kaç kutu süslemiştim ama yayınlamamışım... En kısa zamanda onları da paylaşırım...



Buradan tekrar tebrik ediyorum... Mutlulukla kullanır inş. Baktıkça beni hatırlar:)

8 yorum:

celebi74 dedi ki...

güle güle kullansın şekerciğim..

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

Bu güzel cicileri kullanırken hep seni hatırlayacağım.
Ellerine sağlık çooook teşekkürler =)

jeliboncuk dedi ki...

Bende teşekkür ederim canım...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ii günlerde kullansın

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

ne cici hediyeler bunlar bayıldım. Güle güle kullansın

jeliboncuk dedi ki...

gökkuşağında oturan kız adına teşekkürler kızlar:D

Neslihan dedi ki...

İyi bayramlar diliyorum sevgilerimle.

bahar dedi ki...

hayırlı bayramlar ...