15 Kasım 2009 Pazar

Dikkat bu mim kokuluymuş:)

Sevgili İyifikir; Sevimli Oyuncaklar blogunun sahibesi; beni mimlemişti ancak bugüne cevap yazabiliyorum işte:( Mim sevdiğimiz kokuları sıralamamızı istiyor... İşte benim listem...

1- Eritilmiş margarin kokusu; neden bilmiyorum ama bayılıyorum bu kokuya pilav yapmayıda çok seviyorum sırf bu nedenden dolayı:)

2- Kahve kokusu pişmemiş türk kahvesi de olabilir şöyle mis gibi bir hazır kahve de olabilir dumanı üstünde, hiç fark etmez.


3- Güneş kremi kokusu... Bu da değişik bir koku sevgisi olsa gerek, hatta geçenlerde bir duş jeli bana direk denizi, kumsalı hatırlattı…

4- Naftalin, vernik, boya, tiner ve bilumum hırdavat kokuları:) Pek iç açıcı bir madde olmadı farkındayım ama seviyorum napıyım:$ Normal olmadığımın bir kanıtı daha:)

5- Hee unutmadan bir deee evi silip süpürünce kokar ya her yer miss gibi deterjan kokusu .


Not: Çok çok özür dilerim tekrar... Mimi cevaplar ama kimin gönderdiğini yanlış yazar mı insan:( Affedin vallahi...

3 yorum:

iyifikir dedi ki...

Cevaplar için teşekkürler ama bi yanlışlık var :)Seni mimleyen iyifikir:)Sevimlioyuncaklar da benim :)

pembe tatlar dedi ki...

Canım mim harika:)))


Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

DUSBAHCESI dedi ki...

Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

Hollandadan sevgiler!
www.dusbahcesi.blogspot.com