17 Ekim 2009 Cumartesi

Telaşeli Günler...

Merhabalar...
Başlıktan da anlaşılacağı üzere bir kaç gündür çok yoğun günler yaşıyoruz. Blogumla ilgilenemediğim gibi yorumlarınızı bile doğru düzgün cevaplayamıyorum:( Ve galiba bir hafta sonra 1 aylık bir vedam olacak... Sebebine gelince aslında hiçde kötü bir nedenden değil, Annem ve Babam hac yolcusu:) Görseniz bir mutlular:)
Şimdi asıl sorunumuza geldik; Şu yaramaz'a kim bakacak peki:) Bilmeyenler varsa tanıştırayım kendisi benim yeğenim olmakla birlikte 8 aylık tecrübesine rağmen yaramazlıkta üstüne yoktur:)İşlerin karışık olduğu nokta işte tam burada başlıyor ben tek başıma mümkünatı yok onla başedemem evde de kimse kalmadı dolayısıyla yengemler gelip Emir beye bakacak bende kuzenimle kalmak üzere Bilecik yolcusu...

5 yorum:

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Annen ve baban için çok mutlu oldum jelicim.Bende oraları ziyaret etmiş biri olarak her an tekrar gitme arzusu duyuyorum.Allah mübarek etsin inş şimdiden.Ama senin gitcek olmana çok üzüldüm :((

jeliboncuk dedi ki...

Çok teşekkürler moda sokağı... İnşallah tekrar gidebilme fırsatın olur, rabbim bizede nasip eder inş... Aslında gitmem bir yönden de iyi olacak ales çalışmam için, sınav kasımın 15inde pek fazla çalışamadım doğrusu...

Rumeysa dedi ki...

ne guzel, keske tum yolculuklar boyle guzel olsa.. Allah kabul etsin inşallah.. ;)

jeliboncuk dedi ki...

Evet rümeysacım keşke, amin:)

Nur dedi ki...

Allah kabul etsin jeliciğim,
inşallah biran evvel kavuşursun ailene onlardan ayrı düşmek nedir bilirim :)