13 Ekim 2009 Salı

Nilüfer çiçeğim saç bandı oldu:)

Önceden yapmış olduğum bir çiçek vardı hatırlarsınız işte sonunda onu değerlendirebildim... Demiştim ya kuzenim için çalışıyorum bu aralar bu da ona gitti:) Bu arada işe başladı Pazartesi günü, aynı evde oturunca gitmesiyle kendimi biraz kötü hissettim:(
Ama onun adına da çok sevindim tabiki bukadar oku çalış didin sonra iş bulama uzun bir süre, haketmişti çoktan...

Neyse böyle işte... Biz gelelim saç bandımıza, aslında bunu kendisi fiyonk yapıp kullanır diye düşünmüştüm ama başımdan kayıyor deyince arkasını kalın lastikle birleştirdim...

4 yorum:

tatesal dedi ki...

Çok güzel olmuş,10 marifetteki sonbahar yarışmasına katıl bence....

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler tatesal ancak başka bir taçla katıldım yarışmaya bu hiç aklıma gelmemişti:)

pembe tatlar dedi ki...

Ayy süper olmuş gerçekten canım sevgili tetesale katılıyorum aynen...

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler :):) Ama bu hediyeydi..:$ En iyisi ben hemen bi tane daha yapayım:)