15 Ekim 2009 Perşembe

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm :)

1) En çok sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
Papatya, lale ve en kırmızısından gül:)



2) Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?

Küçükken hatıra defterlerinde yada anketlerde filan böyle sorular çok sorulur ya ben bu soruya hep çok uyanık bir cevap verirdim:) Hani lambadan cin çıksa dese ki 3dileğin var, "Dile benden ne dilersen", bende bir dileğimi sonsuz dileğim olsun isterdim olarak kullanırdım:):)
Diğer ikisi içinde buluruz birşeyler canım:)


Neyse şaka biyana şimdi düşününce önce bunca yıllık okul hayatımın boşa geçmesini istemediğim için şöyle afilli bir iş sahibi olmak istiyorum:), ardından da arabama atlayıp güzelim yurdumun heryerini gezmek istiyorum, ee hazır başlamışken yurtdışı da fena olmaz:) tüm bunların yanında şöyle münasip bir koca ile yuvamı da kurarsam mutlu mesut ohh değmeyin keyfime:p

3) En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz?

3 tane mi yapmayın Allah aşkına kim hazırladı bu mimi :) Kime yetecek 3 huy:p 3 tane bulabilecekmiyim acaba demiyorum da:p

*hehh buldum, mesela böyle hiç çekingen filan değilimdir pat diye dalarım ortama:)) utanmam yabancılık çekmem filan yoktur yani:)
*Çabuk affederim, arkadaşlarımla ya da ailemle bir sorunum olduğunda unuturum fazla uzatmadan...
*Hayallerimin peşinden giderim... Mesela hep tasarım okumak istemişimdir eğitimolarak çok farklı bir yerden mezun olsamda şimdi kursa gidiyorum...

sevmediklerime gelince;
*Eğer birisine kızdıysam ya da kırıldıysam surat ifademden anlaşılır, sürekli sırıtan bi tip olduğumdan surat asınca herkes anlıyor var bunun gene bi karın ağrısı diye:)

*Çok üşengecim :$ mesela annem'e yardım etmeye elimden geldiğince çalışıyorum ama bi işle uğraşırken Merveee diye bağırıp fuzuli bir iş söyleyince hiç duymamazlıktan geldiğim çok oluyor:$
*Biraz fazla mızmızım bu da evin en küçüğü olmamdan kaynaklanıyor heralde hep bana imtiyaz gösterilsin istiyorum:)


4)Gıcık olduğunuz 3 hareket?
*Toplu taşıma araçlarında bağıra bağıra telefonla yada birbirleriyle konuşanlara,
*Çarşıda, pazarda, sokakta orda burda kavga eden çiftlere
*Sabah sabah balgam karışık:s yere tüküren amcalara.....


5)Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay?
3 sene önce dedemin eve giren hırsız tarafından bıçaklanıp öldürüldüğü zaman...
Allah kabir azabı göstermesin inş...
...



Galiba bitti bu mimi hazırlayan arkadaşa ve bana gönderen arkadaşım Reyhan'a teşekkürü bir borç bilirim:)
Bende bu mim i kabul ederlerse;
Cheerful Demet'ime
Henüz yeni tanıştığımız çok şeker bir blogun sahibi olan Meraklı Beti'ye
Sevgili meslektaşım Aysultan'a
Örtmenim Cingifilli'ye
şimdilik bu kadar hadi kolay gelsin kızlar...

7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mutlu mesut okuyorduk mimi ama son maddede gözlerim faltaşı gibi açıldı. O nasıl bir ölümdür ve nasıl bir acıdır Ya Rabbim ya :( Başın sağolsun..
*

Rabbim tüm isteklerini gerçekleştirmeyi nasip etsin inşallah..

jeliboncuk dedi ki...

Aslında bende baya kötü oldum soruyu okuyunca direk aklıma geldi:(:( Sonra şebeklik yapıp havayı biraz yumuşatayım dedim ama öyle işte...Teşekkür ederim papatya prenses...
Amin bu arada...

cAt dedi ki...

uff ya ben tam tersi çok çekingenim asla pat diye dalamam ortama :(

Demet SEN dedi ki...

Jeliboncuk'um ...

Oncelikle basin sagolsun arkadasim :(
Okuyunca hem cok sasirdim hem de cok uzuldum ...

Mimini okudum , seni biraz daha tanidigima cok sevindim :) Tasarim kursuna gidiyor oldugunu gorunce de yine benzestigimiz bir yon buldum ; benim ilerde yapmayi dusundugum seylerden birini yapiyorsun :) Basarilarinin devamini dilerim canim ...

Mim icin de cooook tesekkur ederim ; isyerinde ogle arasinda yazdim , hehe :) Biraz once de yayinladim ;)

Ama senin mimini rastlanti gordum , biliyor musun ? Okuyamasaydim yazini , nasil haberim olacakti , anlamadim :D Onun da bir kisayolu var ve ben bilmiyorsam , bu blog konusunda daha ogrenecek cooook seyim oldugunu bir kez daha itiraf edeyim :D

jeliboncuk dedi ki...

Selam catcim:) aslında başta bende öyleydim ama üniversitede açıldım böyle büyük bir arkadaş çevrem vardı:) İyi birşey mi kötü birşeymi bilmem ama en azından çekingenliğimi ortadan kaldırmasına sevindim:)

jeliboncuk dedi ki...

DemeT'im teşekkür ederim güzelim herşey için...
Ben sana haber verecektim bloguna yorum yazıp aslında ama bugün elim değmedi hiç. Yoksa haberin olacaktı yani:)

Demet SEN dedi ki...

tmm o zaman :) ben gordum de mim sirami savdim neyse ki :))