13 Ekim 2009 Salı

İki Teşekkür...


Bloggerda eski olanlar tanıyormuş Bir Kafadan Her Ses diye bir site var nam-ı diğer Çilekli Süt :) Kendisinin yazılarını takip edenlerdenim. Hatta bilmeyenler için kendisinin tükkanı var, pek bir sosyetik olan bit pazarı :) Neyse velhasıl-ı kelam bende sürekli yorum yazmak için can attığım sitesinde yorum yayınlamadığını görünce mail atayım demiştim, oda sitesinde yayınlamış sağolsun ve benden bahsetmiş:):) Kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum yazısı işte burada...


Gelelim ikinci teşekkürümüze:) Geçenlerde bir çanta süslemiştim kırmızı ve siyah tonlarında (bu arada ikincisi yolda:)). Pasajımda satıldı ama yabancıya gitmedi:) Kapkara Camdan Kelebek artık yeni sahibi. Kendisini tanıyorsunuzdur zaten yaptıklarının hayranıyken benim yaptığım birşeyi alması beni çok mutlu etti ve hatta gururlandırdı.. Bende bunun üzerine içimden geçenleri bir mektup olarak yazıp çantanın içine iliştirdim.. Ve birde hediyelerimi tabi o akşam bir sürü aksiliğe rağmen hazırlayabildim hediyelerimi öyle de olunca beğenmesine çok sevindim... Benimle ilgili bir yazı hazırlamış oda bloğunda, çoookkk çokk teşekkür ediyorum ve bu arada tebrik de ediyorum pasajında bol satışlar :)

4 yorum:

*ayliz* dedi ki...

canım ne güzel bu blog alemi ben bayılıyorum buraya ne güzel arkadaşlıklar dostluklar kazanılıyor

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler ayliz hanım evet öyle, bende çok seviyorum buradaki arkadaşlarımı... Arada kötü niyetli insanlar oluyor illaki ama çoğunluk önemli değil mi:)

çiLekLisüt dedi ki...

Adı kadar tatlı arkadaşım, asıl ben sana teşekkür ederim mailine çok sevinmiştim şimdi birde böyle janjanlı şatafatlı kelimeler filan ay şimdi utanırım da ben ayy :))

jeliboncuk dedi ki...

:):)