23 Ekim 2009 Cuma

Colgate Ağız ve Diş Sağlığı Haftaları

Merhabalar...
Öncelikle blogumda fikirlerime ve bu tarz yorumlarıma fazla yer vermek başta pek çekici gelmiyordu ve uzak durmaya çalışıyordum ama bazen de kuralları yıkabiliyoruz... Olayın önemine gelince başlıktan da anlayacağınız gibi ağız ve diş sağlığı... Yani her hastalığın başlangıcı... İşte colgate de bunun önemini vurgulamak için bir kampanya başlatmış... 31 ekime kadar gönüllü diş hekimlerine ücretsiz diş muayenesi olabilirsiniz ve hediye diş macunu ve diş fırçanızı alabilirsiniz... Acele edin:)
Diş sağlığı neden önemlidir işte burada...
İlinizdeki gönüllü diş hekimlerinin listesi de burada...

Ben bu kampanya ya fikrimühim sayesinde katıldım. Sizde fikrimühim olma ve yeni çıkan ürünlerden ilk haber almak ve etrafınızdakilerle paylaşmak istiyorsanız... Buyrun...
Bu fikrimühimden bana gelen colgate paketim:) Colgate 360 derece ve pembiş ağız temizleme suyu favorilerim arasında:)

4 yorum:

çatı katı dedi ki...

canım güle güle kullan cicilerini :) yalnız benim ve bikaç arkadaşın daha pembe ağız suyunun tarihi geçmiş.sende bi bak istersen...

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canımm... Yalnız gerçekten bendekinin de tarihi geçmiş temmuzmuş son kullanma tarihi!!! ay çok ayıp ama :@

Fikrimühim Dilek dedi ki...

Slmlar:)... Sevgili Fikrimühimlerimiz, bu durumu Colgate yetkilileri ile paylaştık. Gönderilen ürünlerde etiketleme hatası yaşanmıştır. Ambalaj üzerindeki tarih "üretim tarihir", fakat size gönderilen üründe yeni etiketleme yapılamadan fabrikadan çıkışı yapılmıştır. Bu durum için üzgünüz. Tarihi geçmiş bir ürünün sevkiyatı söz konusu değildir. Colgate Plax Sensetive ağız bakım sularınızı gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz...:)Fikrimühim Dilek

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler:)