18 Ekim 2009 Pazar

Bir mimdir iki mimdir:)

Bu aralar bir mim salgınıdır gidiyor :) hadi bakalımm:) Bende Cecilia'cığımın mimini cavaplıyorum ve sevgilerimi saygılarımı öpücüklerimi iletiyorun:)

Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
Aslında dönem dönem değişiyor, bir iki sene önce herşeyim fuşya pembesiydi, bir ara yeşildi ama artık büyüdüm galiba yeni aldıklarım genelde siyah oluyor:)

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
Aslında bazı mağazalara sadece uğruyorum genelde birşey almadan çıkıyorum:) ama galiba bana en çok hitap eden tarz Coton’un...
Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
Okula giderken dar paça siyah bir pantolonum vardı o kadar rahattı ki rengi ağarıncaya kadar giydim:)) bu aralar genelde evde olduğum için pijamalarla geçiyor günüm:)

Günlük makyajında kullandıkların?
Yeşil simli göz kalemim:)) Bazen abartıp alakasız bir kıyafetle bile sürebiliyorum:) Birde avondan aldığım supershock rimelim :D ancak o biraz uzatıyo yoksa kirpiğim yok bile diyebilirim:)

Kesinlikle seksi diyebileceğin birşey (büstiyer, mini etek vs.)
Bana kırmızı ruj çok seksi geliyor neden bilmiyorum:) Böyle alev alev hissi veriyor sanki :p

Asla giymem dediğin bir kıyafet?
Sivri burunlu ayakkabı hele bir de topukluysa:S

Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
Aslında yabancı marka takip etmem öyle Cristianmış Dior muş filan... Açıkcası consept olarak da bilmiyorum nedir ne değildir diye...

En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)
Bir ara fazlasıyla kıyafete takmıştım sürekli değişik birşeyler alıyordum ama bende Bu aralar kozmetik ve cilt bakım ürünlerine yatırım yapıyorum:)

Kitap- film- spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Tabiki kitap:) diğerleri bana çok yabancı geldi özellikle de spor.

Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?
Burger King:) Bu aralar özellikle King Chicken yemeğe bayılıyorum:) Birde Sakarya’lı olan bilir Rodi Burger...

5 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

3 m,mdir 4 mimdir ondört mimdir:)))

cAt dedi ki...

o süperschok maskaradan ben de tam üç tane var arkadaşlarıma hediye die almıştım denedim birini baktım çok güzel duruyor hepsi ikisinin daha etiketini bile çıkarmadım üstünden birini kullanıyorum su an. bir de benimde dar paca siyah pantolon takıntım var neredeyse bütün pantolonlarım dar paca siyah aynı model hoş ondan geçtim giydiğim renkli kıyafet üç beş tanedir :D

jeliboncuk dedi ki...

evet pembe tatlar:) bu 14e gidecek:)
CatCimm, üniforma gibi oldu artık benim seninde öyle olmuştur:)

cecilia dedi ki...

cnm kotonu bende çok seviyorumm, klasik, spor her tarza uygun seçim yapabiliyorsun :)

annesininkızı dedi ki...

RODİ BURGER evet :) 1 menü alan diğer menü sadece 1 tl :) hahahahaa :)