13 Eylül 2009 Pazar

Siyah kurdeleli küpe

Siyah kurdele yası, sitemi belirtir ya bende bu küpeyi yayınlamışken sizlere verdiğim bir kararı açıklamak istiyorum... Artık uzun yazılar göremeyeceksiniz blogumda, yalnızca yaptıklarımın resimlerini koyacağım... Bilmiyorum belki ileride bunun içinde hevesimi kaçırırlar... En azından şimdilik böyle...

İnsanlar şunu bilmiyorlar mı? Bu sanal alemde milyonlarca blog var beğenmiyorsan okuma, girme... Üstüne üstlük birde yorum yapıp insanın zaten olmayan moralini hepten altüst ediyorlar...

Neyse, ben şimdiye kadar kimsenin kalbini kırmamaya çalıştım. Yine de doğru olanın öyle olduğunu düşünüyorum...
Herkese sevgiler...



5 yorum:

içimdeki yolculuk dedi ki...

nasılda kaçırıyorlar değilmi insanın hevesini
yaptıklarını çok begeniyorum ve bazen esinleniyorum ama tabi seninki gibi güzel şeyler olmuyor:)

nesli dedi ki...

boşver canım sen ne bakıon onlara. dediğin gibi istemeyen okumaz yani.çekemediklerinden yazıyorlardır bence. sen takma kafana onları:) keyfine bak:)

duygu dedi ki...

hiç moralini bozma... bu aralar blogları ve yazılanları eleştirme çok var. evet herkes okuyup okumamakta özgür. yorum yazıp can sıkmak maalesef kötü bir kalbin eseridir.
lütfen takılma hiçbirine. sen burada başkaları için değil kendin için bişiler yazıyorsun. tıpkı özgün çalışmaların olduğu gibi özgün fikirlerin var.
bence kendini kapatmamalısın.
ayrıca senin kolyelerini çok beğeniyorum. ilgiyle takipçinim.

Rumeysa dedi ki...

boşuna canınızı sıkmışsınız..:( ;) buraya yazmaya bile değmezdi bu tip insanlar, boşverin siz.. herkes özgür.. istediğini yazar, istediğini okur..;)

diyorum işte tekrar;
mutlu olmak için yazın, mutlu olmak için okuyun!!:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canımm yaa çok iyi bir kalbin varrr...