8 Eylül 2009 Salı

Sahtekarlığın Böylesi!!!



Bu saatte uyuyor olmam gerekirken beni çok sinirlendiren bir olayı paylaşmadan uyku tutmayacak... İnternette yapılan hırsızlıklara çoğumuz şahit olmuşuzdur hatta çektiğimiz resimlerin hemen hemen hepsini damgalamak kendimizce bulduğumuz bir çözümdür. Hatta kenardan köşeden kestikleri için hoş olmadığını bile bile resmin tam ortasına koyarız imzamızı. Ama bu akşam bu kadarına da pes dedirtecek bir olayla karşılaştım... Çoğunuz pasaj.com u bilirsiniz, en azından duymuş yada ziyaret etmişsinizdir. El emeği ürünlerin satıldığı güvenilir bir site.. İşte bunun başarısından faydalanmak isteyen üçkağıtçılar sitenin neredeyse aynısını yapıp üstüne üstlük bizlerin haberi olmadan ürünlerimizide kopyalayıp koymuşlar. Bizim adımızla bile değil saçma sapan isimlerle... Sitenin adı ufaktefek.net. Link vermeyeceğim çünkü bağlantı ile tıklamalarını artırmak istemiyorum, merak ediyorsanız bakın yinede...

Vel hasılı insanlar beğendikleri bir ürünü satın aldıklarında site para kazanacak ancak sahte olduğu için ürün alıcının eline ulaşmayacak böylece bizim sicilimizi de kirletmiş olacaklar :@ Böyle insanlar kredi kartı şifreside kırar aman dikkat edin...

İleride bizlerinde, alıcılarında madur olmaması için bu yazıyı yazdım, ve resmi hazırladım... Satışlarımı sadece pasaj.com ve sahibinden.com dan yapıyorum başka sitelerde gördüğünüz ürünlerimden sorunlu değilim...

11 yorum:

jeliboncuk dedi ki...

Arkadaşlar resmi kopyalayıp bloguna koymak isteyen olursa yazısını değiştirebilirim sadece pasaj da ya da pasaj ve haricinde bir sitede satış yapıyorsanız. İsteğiniz için ya yorum yazın ya da pasaj dan msj atın...

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Aman Allahım dedirtecek cinsten.
Pes doğrusu bu kadarınada cesaret etmişler yaa..

jeliboncuk dedi ki...

Ablacım senin küpelerinde var gördünmü???

neduk dedi ki...

Pasaj'ın haberi var mı bu durumdan?

jeliboncuk dedi ki...

Evet Ablacım var. yasal işlem başlattık diyor ama ne süreçte ya da ne kadar başarılı olur bilmiyorum?

soulmindtaste dedi ki...

Ellerine sağlık jeliboncuk, çok iyi düşünmüşsün!

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler limon yeşili...

Adsız dedi ki...

Merhaba Jeliboncuk ben Müge pasaj.com dan. Bir sey rica edecegim, blogundaki sayacı çok begendim bilgi verebilir misin? Simdiden tesekkur ediyorum.

jeliboncuk dedi ki...

Merhabalar...
Ben bu sayacı asağıda linkini verdiğim siteden ekledim.

http://www.widgeo.net/

1.step de istediğin sayaç tipini seçiyorsun, benimkisi geocity.
2.step de saat ve kategori seçiliyor çok önemli değil.
3. stepde de sayaç hangi sayıdan başlayacak, mail adresi blog adresi ve sayaç başlığı isteniyor bunların sonunda size bir html kodu veriliyor. Bu kodu ister bloga gadget olarak isterseniz de siteye yapıştırıyorsunuz.

neduk dedi ki...

Hiç başarılı olacağını sanmıyorum.10 marifet, örgüdantel'in hakkından gelebildi mi?

jeliboncuk dedi ki...

Evet ablacım malesef bizim ülkemizde hak hukuk konuları biraz çetrefilli. Ama bu şekilde en azından biz önlemimizi almış olalım değil mi :(