15 Ağustos 2009 Cumartesi

Kumaştan Nilüfer Çiçeği





Merhabalar...
Şu kumaştan çiçek yapma işine bayagı sardım bu aralar. Geçenlerde bir sitede gördüğüm çiçekler o kadar hoşuma gitti ki hemde çok basit olduklarından hadi birde ben deneyeyim dedim ve elde ne varsa giriştim yapmaya. İşte Örneklerin olduğu blog burası

Bunlarda benim yaptıklarım ee tabi biraz farklı oldu :) Ortasına inci koydum yaprak olarakda ipek kurdele kullandım...



Fotoğraf makinesi ablamda olduğundan telefonla çekmek zorunda kaldım, bir türlü istediğim gibi olmayınca da değişik yerlerde çektim.

7 yorum:

biggeee dedi ki...

rekler çok hoş olmuş tatlım.bayıldım ellerine sağlık:)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim canım :) aslında net olsa daha güzelde :) bu seferlik böyle oldu.. Ama şimdiki derdim bunun ne olacağı taç mı? toka mı? broş mu? ne yapsam acaba :)

kubra zeynep kara dedi ki...

valla bu hali süper:)
ellerine sağlık. çok zevklisin maşallah ve becerikli:)
hayırlı haftalar

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım :) sana da güzel haftalar...

neduk dedi ki...

Hakkını yeme yaptığın işin.Orijinaliyle ayırt etmek mümkün değil.O kadar güzel olmuş.Ellerine sağlık.

jeliboncuk dedi ki...

Nedret Ablacım çok teşekkür ediyorum, Güzel düşüncelerin için.Çok mutlu ettin valla beni.

*ayliz* dedi ki...

diğer bloğada baktım siz sanırım 2kattan yapmışsınız oradaki daha kabarık görünüyor ama bence bu haliyle çok daha güzel olmuşlar
önemli olanda zaten bişilere başlamak nasıl olsa yaptıkça profosyonelleşiyor insan