30 Ağustos 2009 Pazar

İş'te Yine Mimlendim :)


Teyzesinin minik Emiri boyuna posuna bakmadan beni mimlemişJ Bir kaç gün iftarlar için temizlik, hazırlık derken elim değmedi. Hazır sabahın bu saatinde kalkmışken başlayayım bari dedim. Şimdi adet üzere 7 ilginç özelliğimi yazmam gerekiyormuş, o zaman başlıyorumJ

1) Evde ya da misafirlikte et yemiyorum ben, ııh cık cuk diye reddettiğim köfteyi hamburgerin içinde olunca gık demeden yiyorum J Halbuki nedir nasıl pişmiştir bilmiyorum dimi ne bileyim ama daha tatlı geliyor heralde J

2)Mantarı çok seviyorum ama o beni sevmiyor J Enerjisi mi yüksekmiş neymiş ben yiyorum o çıkmak istiyor anlaşamadık gittiJ

3)Ders çalışamam, aslında itiraf edeyim çalışmayı da sevmem:s Özellikle sınav haftalarında sürekli uykum gelir, karnıma ağrılar girer.

4)Etrafımdakiler kilo alırken ben gittikçe zayıflıyorum bu gerçekten ilginç bi özelliğim heraldeJ ( Ama abla benim bir suçum yok valla, yiyorum işteJ)

5)Sıradan, Kızılay dağıtmış gibi herkesde olan şeyleri sevmem başkasında olmamalı benim giydiğim ya da taktığım zaten onun için giriştim bu incik boncuk işine de.

6)Bazı konularda çok düzenliyimdir ancak odam hiçbir zaman toplu olmaz bana ilham veriyor o dağınıklık J

7)Evde çıplak ayakla gezmeye bayılırım özellikle kışın kalebodur taşlarının soğuk soğuk ayağıma değmesi uğruna ne çorap giyerim ne terlikJ

Valla ilginç bir insan değilim diyordum ama okuyunca bende bi gariplik olduğu tescillenmiş oldu galiba J

Neyse bende bu mimi yeni ve canım arkadaşım J Çilek Hanım a iletiyorum.. Kolay gelsin canım…

1 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

yorumların çok samimi:))
sıradan olmadığını zaten biliyoruz çok hoşsun ne güzel hep böyle kal