28 Temmuz 2009 Salı

Mavişim

Bazı şeyler vardır ne kadar zaman geçerse geçsin modası geçmez. Yada bizim için hatıraları olduğundan mı eskimez bilmiyorum. Bu bileklik modelinden ilk olarak 6 sene önce lise arkadaşlarıma yapmıştım neredeyse hepsine :) Kendime de yaptım tabi ama herseferinde ya birisi istedi kıramadım yada ben hediye ettim nasıl olsa kendime tekrar yaparım diye. İşte bu da o modelden biraz değişiklik yapıp organze kurdeleden fiyonklar yaptım. Bakalım bunun sahibi kim olacak ben kendime yapmıyorum artık :)




4 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

harikasın
çok güzel olmuş işte buda bir sanat ellerine sağlık:) üzüm yemeğe yaylamıza beklerim

jeliboncuk dedi ki...

Çok teşekkür ederimm:) Ben oraya gelene kadar olur mu üzümler :D

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

Çok güzel olmuş tam yazlık bir bileklik.
ellerine sağlık jeliboncuk.

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim Duru. Uzun zamandır yoktun seni tekrar görmek güzel :)