15 Temmuz 2009 Çarşamba

İşte sonunda bileziklerimle geldim...

Herkese selamlar...
Farkedenler olmuştur belki uzun süredir yoktum. Birşeyler eklemeyi bırakın siteme giremedim bile. Abimin düğününü yaptık bitti çok şükür. Misafirdi kınaydı düğündü derken bayağı bir uzak kaldım anlayacağınız. Şimdi yeni uğraşlarla karşınızdayım işte :)

İlk önce yaptığım inci bileziklerden başlayayım...



Pembe rengini sevmeyen yoktur zaten kremle ve dantellerle de birleşince muhteşem birşey çıktı ortaya. Ayrıca kurdelenin yanından zincirle kalp ve renkli boncuklar sarkıttım şıkır şıkır oldu böylece:)


ve işte ikinci bileziğimiz...
buda karamel rengi krem ve kahverengi incilerden oluşuyor. Kurdeleler ve inciler biraz fazla büyük olduğundan bunun ucundan zincir sarkıtmadım. Hem de biraz ağır olsun değil mi :)


2 yorum:

biggeee dedi ki...

ay ne şeker şeyler bunlar yaa özellikle kahverengiliye bayıldım.ellerine sağlık valla:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canım bilekte de çok güzel duruyorlar gerçekten:)