24 Haziran 2009 Çarşamba

Pembe, Mor, Lila; Ne ararsan burda:)

Herkese selamlarr...

Bugün çok sıcak birgün insan otururken bile terlermi yaa sabahtan beri hiçbirşey yapasım yok bende oturdum yeni bişeyler yapmaya karar verdim. 2. kolye abimin nişanlısı için diğeri ise onun arkadasına aynısından istediler aslında ama hem ben bir kolyenin aynısından birkere daha yapmayı sevmiyorum hemde istesemde yapamıyorum zaten. Çünkü biraz da zaman geçtiyse aldığın boncuğun yada aparatın aynısından bir daha bulamıyorsun Sakarya'da..



Neyse biraz da kolyeyi anlatayım merak edenler olursa diye, bu kolye 2 kat kullanılıyor birisi boyuna yakın ve kısa diğeri daha uzun zincirden oluşuyor. Yazın özellikle düz t-shirtlerde ve gömleklerde çok şık duruyor. Renkleri de her bayanın seveceğini düşündüğüm pembe ve lila ve mor renklerden oluşuyor. Ayrıca örme boncukları da annemin seccade işlediği etamin iplerinden tığ ile ördüm... Yapmak isteyenlere kolay gelsin, beğenenler yorumlarını esirgemesin :) (kafiye de oldu oh:))



Hiç yorum yok: