20 Haziran 2009 Cumartesi

Mezuniyet Hediyesi Gibi:)





Bugün değişik bir gün dün akşam stadda üniversitemizin kep atma töreni vardı çok güzel geçti artık bilfiil mezun konumundayım :) Ayrıca bu sabah maillerime bakarken Pasaj'daki iki kolyemin satıldığını öğrendim ve çok mutlu oldum hemen paketleyip kargoya verdim ama heyecandan süslü paketlerimin resimlerini çekmeyi unutmuşum :( Neyse artık inşallah bidahakine... Bu arada biraz acele oldu ama inşallah beğenilir :$



İşte satılan kolyelerim bunlar :)

6 yorum:

ratatoule dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık hiçte aceleye gelmiş gibi değiller

suzy dedi ki...

Tebrikler, hem mezuniyet hem de satışların için. Birincisine daha da bir hayran kaldım, güle güle kullansınlar jeliboncuklarını alanlar. Bloğun çok güzel canım (söylemeden edemezdim).

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canım inşallah yeni sahibesi de beğenir pazartesiyi iple çekiyorum :)

Suzy, sana da çok çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim gerçekten:)

KelebekGibi dedi ki...

Cok güzel kolyelermis. Ikincisini daha cok sevdim bende ;)
Bu arada mezuniyet icinde tebrikler, bundan sonrasinda hayirli bol kazancli calismalar.
Renkli sevimli bir blog ;)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

bende tebrik ederim canım hem mezuniyet hem satış için:)iyi kazançlar:) kolyeler hepsi çok güzel ellerine emeğine sağlık:)

jeliboncuk dedi ki...

İyi dileklerin için teşekkürler kelebek gibi. Bende senin banner ına bayılıyorum blogundaki elinde balonlar olan o kız çok sevimli ;)

Gamzeli anne sana da çok tesekkür ederim yorumlarınızı görünce daha da mutlu oluyorum inanın.