6 Haziran 2009 Cumartesi

Keşke Daha Önce Olsaydın Şans Bileziğim:)

Merhabalar...
Uzun zamandır birşey ekleyemedim bloguma. Bu aralar o kadar yoğunum ki rahmetli ananemin dediği gibi "kırk çarşamba bir araya geldi" adeta; mezuniyet, temizlik, abimin düğün hazırlıkları vs vs...
Neredeyse 1 ay olacak okul kapanalı ama ben şöyle rahat rahat oturup keyfini çıkaramadım :(
üniversite de bitti bakalım bundan sonra ne olacak... Zaten çok tatsız bir mezuniyetim oldu yemekde başımı yardım, 6 dikiş atıldı:s Hani şu müzik kolonları olur ya cafelerde, düğün salonlarında filan, onlardan birisi başıma düştü işte:)
Gülüyorum ama gerçekten ağlanacak haldeydimm Allah korudu valla, sadece kesik saçlarımla atlattım :(

Neyse ki geçti şimdilik iyiyim bu aralar da düğün telaşımız var ne alsam da ne giysem:( off offf..

Bir taraftan da yavaş yavaş iş aramaya başladımm. Dualarınızı eksik etmeyin valla şu aralar çok ihtiyacım var:(






Galiba bu bilekliğe daha önceden ihtiyacım vardı. Neyse geç de olsa artık nazar değmeyecek :)
Artık seni hiç bileğimden ayırmayacağım :)

8 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

dilerim hep şans getirir,mezun olmana çok sevindim.
mezuniyet yemeğinde de başına böyle birşey gelmesine çok üzüldüm.
Allah beterinden saklasın.
nazarmı değdi nedir.bence nas felak surelerinide oku üzerine nazar için.
inşallah en kısa zamanda çok güzel birde iş bulursun

jeliboncuk dedi ki...

İyi dileklerin için sağol canım benim, böyle tatsız bir olayla mezun olduk bakalım sonu nasıl olacak inşallah böyle aksiliklerle devam etmez. Bu arada mavi boncukdan filan medet umduğumdan değil de arkadasım bu olay üzerine böyle bir hediye yapmış bende hem onu yayınlayayım hemde basımdan geçenleri sizle paylaşayım istedim, Duasız olmaz zaten...

didem - turkuaz eşarp dedi ki...

merhaba blogun çok güzel takılara bayıldım çok zevklisin :) Allah yolunu açık etsin meuzn olmak öğrencilikten daha zor :) Umarım en kısa zamanda senin için hayırlı bir iş bulursun sevgiler ;)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim canım, bende senin blogunu gezdim ama yorum yazmaya fırsatım olmamıştı. Ayrıca iyi dileklerin için de teşekkür ederim...

elifin terazisi dedi ki...

merhaba, ziyaretiniz ve puanınız için teşekkür ederim.
bileziğiniz çok güzel olmuş.Size her zaman şans getirmesi dileklerimle...

TAZE NANE dedi ki...

Mezun olmanıza çok sevindim.
Ama çok geçmiş olsun.
Sevgiler.

jeliboncuk dedi ki...

Tesekkür ederim şimdi iyiyim Allah'a şükür:)

gelincik dedi ki...

jeliboncukcum bu şimdi ikinci yorumum il gönderirken hata verdiçok çok geçmiş olsun kaza işte geliyorum demiyor ama seninkide 6 dikiş çok fena olmuş umarım şimdi iyisindir.
mezuniyetin içinde tebrik ederim allah yolunu açık etsin gönlünden geçen işi rabbim sana hayırlısı ile nasiğp etsin
düğün içind ekolayluklar diliyorum bilirim nişandı düğündü hazırlıkları zordur gelin ve damattan çok çevresindekiler yorulur.
herşey gönlünce olsun allaha emanet ol sevgiler jeli bocukcum:)