13 Mayıs 2009 Çarşamba

Su Yeşili Kolye

Uzun zamandır siteme yeni birşeyler eklemek istiyordum ama elim değmedi zaten yeni bir takı da yapamadım :( Şu bitirme tezi, sınavlar, okul bir bitse de artık rahat rahat inciklerle boncuklarla uğraşabilsem:) ve sizinle paylaşabilsem...





Sıra kolyemi anlatmaya geldi, sade ama şık bir kolye oldu... Sağdaki yeşil top özellikle çok hoşuma gitti parıl parıl parlıyo... Aynı renkden birde olmazsa olmaz kurdelemizi ekledik mi tamam iştee :) daha fazla birşeyler ekleyip bu rengin büyüsünü kaçırmak da olmaz dimi...





2 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

bu rengin hastasıyım.
ellerine sağlık ne güzel takıların var böyle
ne güzel yapmışsın.
hem okul hem böyle tasarımlar.
kutlarım seni arkadaşım:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canım yaaa beğenmene sevindim. Valla inan bu işler değil beni sıkan bir tek okul var. Bölümümle (iktisat) pek alakalı değilimde onun için kendimi böyle işlere adadım :)