17 Mayıs 2009 Pazar

Maximum Verim Bu olsa Gerek :)




Bazen söylüyorum yaaa bu kolyeler bir tane, bir eşi daha yapılmıyor diye gerçekten öyle... Hatta istesemde aynısından yapamıyorum, ya aklıma yeni birşey geliyo ya da kullandığım boncukları bir daha bulamıyorum. Zaten Sakarya'nın küçük bir şehir olması en çok burada sinirlerimi bozuyor yaa. Koca Çark Caddesi'nde 2 tane boncukcu ancak var:) Bir ara yine Eminönüne gidip stok yapmak lazım :) Şurada Kıt kaynaklarla Maximum verim elde etmeye çalışıyoruzzz yaaw:)

4 yorum:

egdone dedi ki...

Arkadaşım merhaba. Demek Pelinciğimin küpelerinin sahibini merak ettiniz:) Ben de sizin bu nazik ziyaretinize çok sevindim. Hemen iade-i ziyarete geldim. Sevgiler...Ben de Kocaeli'nde boncuk malzemesi satan yer bulamadım. Ben de Eminönü'ne gideceğim. Buralar kesat...

jeliboncuk dedi ki...

Merhabaa, Evet gerçekten Eminönü gibi bi yer daha yok insan kendini kaybediyor :) bu arada sevindimmm ziyaretinizee... Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz :)

kubra zeynep kara dedi ki...

ayy çok şık olmuş ellerine sağlık.

jeliboncuk dedi ki...

tesekkür ederim:)