29 Nisan 2009 Çarşamba

Blogumun İlk Mimi :)

Pazartesi günü Ratatoule’m beni mimlemiş :) ne zamandır elim değmedi yazmaya kızacak en sonunda.. :) Benimle beraber sizlerde düşünün bakalım böyle bir durumda ne yapardınız...

1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?
Ben fazla rüya görmem gördüğüm zamanda salak saçma rüyalar oluyorlar :) hele de kabus görmek hiç istemem çok etkileniyorum çünkü öyle şeylerde.. Hele de bir sene boyunca her gece aman Allah korusun… (sonunda Bill Gates kadar zengin olacaksam belki düşünürüm ama :)) şaka bir yana tabi birde Hülya’nın da dediği var acaba 1 sene daha yaşayacak ömrümüz olacak mı ki…

2. Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Allah ikisini de yaşatmasın kimseye ne kadar zor bir imtihan ama herhalde sağır olmayı seçerdim bende.. Duymadan yapabilirsin ama görmeden yaşamak çok zor olsa gerek zaten ben karanlıktan da korkarım :(

3. Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
Bilmek İsteyen var mıdır çok merak ediyorum iyi ki de bilmiyoruz yoksa o hayat zehir olurdu ki geriye saymaktan bu günü yaşayamazdık bilmiyorum aslında belki ahiret hayatımız için öbür türlüsü daha mı iyi olurdu acaba :s

4. Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz, birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
Üzülmezdim yaa zaten hayatta söylemediğimden dolayı pişman olmadım hiç genelde böyle şeyleri içimde saklayamam fazla..

5. Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz. Son bir kez daha eve girme şansınız olsa, neyi kurtarırdınız?
Ailem yanımdaysa kurtarılacak birşey kalmamıştır zaten. Maddi olarak değerli eşyaları zaten umursamam ama benim için manevi değeri olan bazı eşyalarım için üzülürdüm yine de yanan eve girip çıkartamazdım herhalde…

galiba şimdiik bu kadar sorularım :) Hülyacım bunları da anlattırdın ya bana helal olsun öpüyorum seni çokkk..

1 yorum:

ratatoule dedi ki...

canım ben,m çok güzel cevaplar vermişsin tabi mim ne kar iç açıcı orası tartışılır ama olsun herşeye rağmen güzel,bende seni öpüyorum canım