25 Nisan 2009 Cumartesi

Annelere Hediye...







Bu aralar fazla ilgilenemiyorum blogumla bilgisayarın başına oturduğumda başka işlerim oluyor genelde:( Aslında yeni yaptığım bir sürü kolyem var sizle paylaşmak istediğim.. İnşallah en kısa zamanda onlarıda fotoğraflayıp koymak nasip olur...
İncilerden ve altın rengi kafes boncuklardan oluşan kolye ve bileklik takımını ablam için yaptım ayrıca sadece bilekliğinden bir arkadasıma da yaptım... Severek kullanıyorlar... Anneler gününün de yaklaştığı günlerde verilebilecek güzel bir hediye olabilir...

8 yorum:

ratatoule dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık, iyi düşünmüşsün,emek verilince değeride bi başka olur,

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler ratatoule.. beğenmene sevindim:)

ratatoule dedi ki...

canım benim yine kayboldun sanırım sınavlar hala devam ediyor:)seni mimledim canım bi ara uğrarsın başarılar

jeliboncuk dedi ki...

yok canım ya sınavlar bitti ama tez var yazılmayı bekleyen :( onla uğraşıyorum okul bittiyor ya bu sene işler yoğun bir de bahar şenlşklerinde incik boncuk standı açmak istiyoruz kampüste :) bakalım izin alabilecekmiyiz :)

dilevser dedi ki...

harikalar çok beğendim ellerine sağlık canım

jeliboncuk dedi ki...

tesekkür ederim ablacımm :)

nalan dedi ki...

siz dilevserle kardeş misiniz yoksa?
takım çok güzel ve şık olmuş.
diloşum sen jeli nin ablasıysan bu takım senin yaşına ağır gelir bana ver:))))
ikinizi de 10 M .de beğeni iletakipediyorum ellerinize sağlık.

jeliboncuk dedi ki...

Öz ablam olmasa da ablam diyebilirim :)yaptıklarını bende beğeniyle takip ediyorum ve bir abla olarak ondan öğrenebileceğim çok şey var...